takethisandthat

Direktlänk till inlägg 28 september 2012

That moment when you think you've lost, but you've accutally won!

Av takethisandthat - 28 september 2012 15:50

Men hej alla söta fina! 

Äntligen helg, eller vad säger ni? Har längtat så otroligt mycket till just idag, för denna veckan har varit riktigt seeeg. Inte nog med att man varit dödssjuk, börjar bli bättre men fortfarande liiite förkyld och hostig [:, så ska man få en massa dryga läxor, prov och allt som gör att man bara vill gräva ner sig under jorden :(
Men i helgen har jag egentligen bara EN läxa, och det kallar jag underbart! :D 

Imorgon ska man hem till älskipälskii. Ensamma hela lördagen och natten till söndagen. Så myspysigt :D hihi. Så det ser man fram emot något enormt!! :D :D 
Sedan på söndagen ska man plugga i stan med Emzan och Selma. Mina underbara tjejoor :) <3
För övrigt så blir det chokladkäkande ikväll, och någon mysig film :) På tal om film, alltså, jag vet att detta kommer låta löjligt men... Paranormal activity gick på tv i... hm, typ förrgår på Tv11, och helt ärligt, slutet skrämde skiten ur mig! Där sitter jag, sjuk, omsvept utav täcket i mörket. Och så blev då tjejen i filmen helt fucked up och ställde sif och glodde på sin pojkvän (tydligen någon ond demon som tagit över hennes kropp), och sedan, from no where, går hon ut ur rummet, nerför trappan och så blir det helt tyst. Och jag, så smart som jag är, skruvar upp ljudet för att höra om det verkligen är knäppt tyst, och då börjar tjejfan skrika på sin pojkvän. Pojkvännen far upp ur sängen och springer ner för trappan. Sedan hör man en massa skrik från tjejen och sedan tystnad.. igen. Och jag svär, när man hörde att någon gick upp för trappan, i filmen alltså, och så visade kameran, som filmade, ingenting, då höll jag på att DÖÖÖÖ!!! Så det blev till att stänga av ljudfan, klicka upp texttv och vänta några minuter. Men vad tror ni jag ser när jag klickar bort texttv? Jo, tjejen sitter vid sin pojkväns lik, och kollar saaakta mot kameran, med typ värsta demon blicken. Då fick jag nog och gömde mig under täcket :$ hihi. Blev så jäkla rädd när jag sedan fick sms mitt i allt xD 

I vilket fall så är jag världens största idiot som ska se Paranormal activity 2 eller 3 med min pojkvän imorgon! o.O Jag kommer drömma mardrömmar, hahah :D 
Menmen, 

ni får ha det så bra tills nästa gång!
Pussisar och kramisar



 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av takethisandthat - 25 februari 2018 20:10

Hej alla fina följare av denna tråkiga blogg som typ ingen säkert följer längre! ;)    Jag tänker sluta skriva hur länge det har gått sedan sista inlägget för jag vet redan att jag suger på att uppdatera, så... that's that helt enkelt, haha.  A...

Av takethisandthat - 28 juli 2017 11:39

Heeej alla fina där ute!   Jag såg att jag inte bloggat på snart 2 månader och kände därför att jag kanske behövde slänga in ett litet inlägg :) Men hörni, är det bara jag som tycker att tiden flyger iväg? Jag menar två månader, shiiiieet, haha! ...

Av takethisandthat - 31 maj 2017 16:58

Hejhej sötisar! Det har nu blivit slutet på maj och jag känner mig sååå vårtrött.. en del har hänt sedan sist.  (vilket det alltid har eftersom jag bloggar så sällan nu för tiden.. 😉) Jag och Krille har skaffat valp, bild kommer längre ner ...

Av takethisandthat - 2 april 2017 18:33

Hejhej!Jag vill redan nu varna för att detta inlägg kommer bli lite "deppigt" då jag känner att jag behöver få skriva av mig lite och bara släppa allt jag gått och funderat på ett tag nu. Så till er som inte orkar med deppiga inlägg, ni kan sluta läs...

Av takethisandthat - 16 februari 2017 18:34

Heeej! Ja, jag vet, ytterligare 2 månader har gått sedan jag bloggade, och jag vet att jag är sjuuukt dålig på det här med att uppdatera min blogg varje vecka, men jag känner verkligen inte att jag hinner. Det händer alltid så mycket i mitt liv så ja...

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards