takethisandthat

Alla inlägg den 24 september 2012

Av takethisandthat - 24 september 2012 17:16

Hellåj! 

Inte bloggat på över en vecka, vilket inte är likt mig, men har varit för mycket som kommit på en och samma gång. Plugg, pojkvän sjuk, klåda i håret, förkylning mm. 
Men, now, I'm back! :D 
Imorgon blir det skolan igen, vilket jag egentligen hade velat strunta i... 
Sedan vid 12 ska man till vårdcentralen och ta sin sista Gardasil spruta. Sedan är man helt skyddad mot livsmoderhalscancer! Förhoppningsvis :) 
Torsdag ska man ta klassfoto, och på lördag hem till ääääälskling :D :D :D Har inte träffat honom på över två veckor!! I'm fucking dying over here :((( Men, det ska bli myspysigt [: 
För övrigt är man så förkyld så det känns som hela näsan ska falla av xD Och hostar röven av mig, men annars mår man bra :D 
Nä, nu tänkte jag fortsätta plugga, även fast att det inte är något jag känner för. 
Tänkte bara göra detta korta inlägget så ni inte tror att jag är död eller något :D hahah.
och juste, på Akuten idag, kollade varför det kliar så förbaskat i mitt hår. Killen på vårdcentralen sa att jag hade löss O.O Jag bara "excuse mee?!". Så idag kollade en Riktig läkare på mig. Hon konstaterade att jag inte hade löss, bara en röd, irriterad hud, och klådan ska försvinna. Skönt att få höra den infon! :) 
Menmen..
Massviss med kramar! 



 







Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards