takethisandthat

Direktlänk till inlägg 8 juli 2012

Ingen kommer någonsin ta din plats i mitt liv.

Av takethisandthat - 8 juli 2012 20:19

Hejsveejs, in your faaace! :D


Nä, men, jag vet att det har varit dålig uppdatering på sistone, men har helt enkelt haft mycket att göra om dagarna ;) 
I fredags var det t.ex min sista dag på Stadsarkivet. Kändes jävligt skönt då, men nu saknar jag alla goa underbara som jobbar där :/ Hade mer än gärna fortsatt att jobba där 3 veckor till. Men då får ju inte så många som möjligt den möjligheten att få sommarjobb så :) 
Igår var man på Ullared med älskling och hans familj. Första gången jag är där,  vad jag kommer ihåg i alla fall, och det var jättefint, med en massa bra och praktiska grejer. Men, det fanns dock något som störde mig. Dem hade inga ANGRY BIRDS!!!! :((((( Jag som ääälskar de söta små sakerna. Hade tänkt köpa en gosedjursangrybird till bror i julklapp, men eftersom där inte fanns något sånt, så tappa jag helt lusten att köpa julklappar där. Kan lika bra köpa i stan då liksom -.-' Men, annars var det mega trevligt! På vägen hem somnade man emot älsklings axel. Var så enormt trött efter att ha gått en hel dag typ :$ 
Idag har man bara tagit det lugnt, och njutit av solskenet! Låg och solade i 2,5 timmar innan jag blev för varm och svettig och var därför bara tvungen att gå in och ta en kall dusch! XD 
Annars så händer det bara lite grejer denna veckan som kommer. Ska till Kristianstad med älskling imorgon. Han upptäckte att det är Rix FM -festival där imorgon. Cooolt ;) 
Sedan förhoppningsvis på tisdag ska man sova över med älskling :) 
Onsdagen spenderas eventuellt en stund på stranden, om det är fint väder. Kanske stannar kvar hos Krille och drar till stranden? Hm... ;D 
Torsdagen är det Landskrona festival. Ska kaaanskee dit :) Får se!
Sedan har jag inte planerat längre xD Men på lördag åker Krille till Spanien... Känns inget vidare, men det är bara en vecka och det SKA jag klara av. Eller inte :(((( 
I vilket fall,

här kommer lite bilder ifrån olika dagar. Kolla gärna om ni pallar ;) 
Pusshaii. 






 

Förra söndagen, ute en sväng med mamsen ;) 




  

Mamsen ;D 



Skypa med älskling samma dag :) 




   

Thousands of words, nothing to say. 



 

Ensam dag på jobbet :/ 



 

Mysig fikapaus, en av de sista arbetsdagarna, med Louise. 



 

Mobbaaaad bild på mig :(((( Men, firar min sista dag på jobbet :D 



 

Thi Cake!




 

07/7 -12 : I början av Gekås (Ullared) 



 

Husdjursavdelning en "rulltrappa" ner xD



 

Något som skulle varit en flumbild, om inte älskling valt att se så tråk ut när jag bjöd på mig själv och försökte leka coool :((






 

Miniatyr utav Gekås. Enligt mig, en katastofal stad där alla blivit zombies och dött ;) 




 

Älskling har testat skor, ääääntligen fastnat för ett par snygga skor ;) Tog bara några timmar XD 



 

Meeee! :DD


 

Loveisintheair <3



 

Älskling med sin fiiina keps! ;D



 

Iloveyoukristianmikaellarsson <3




 

Lite av det jag köpte på Ullared :) 



 

You cant wait forever. 

 

Läste en mysig bok. STORT plus! 


 

Min fina solplats ;) XD


 

me in the sunshiiine ;D 







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av takethisandthat - 25 februari 2018 20:10

Hej alla fina följare av denna tråkiga blogg som typ ingen säkert följer längre! ;)    Jag tänker sluta skriva hur länge det har gått sedan sista inlägget för jag vet redan att jag suger på att uppdatera, så... that's that helt enkelt, haha.  A...

Av takethisandthat - 28 juli 2017 11:39

Heeej alla fina där ute!   Jag såg att jag inte bloggat på snart 2 månader och kände därför att jag kanske behövde slänga in ett litet inlägg :) Men hörni, är det bara jag som tycker att tiden flyger iväg? Jag menar två månader, shiiiieet, haha! ...

Av takethisandthat - 31 maj 2017 16:58

Hejhej sötisar! Det har nu blivit slutet på maj och jag känner mig sååå vårtrött.. en del har hänt sedan sist.  (vilket det alltid har eftersom jag bloggar så sällan nu för tiden.. 😉) Jag och Krille har skaffat valp, bild kommer längre ner ...

Av takethisandthat - 2 april 2017 18:33

Hejhej!Jag vill redan nu varna för att detta inlägg kommer bli lite "deppigt" då jag känner att jag behöver få skriva av mig lite och bara släppa allt jag gått och funderat på ett tag nu. Så till er som inte orkar med deppiga inlägg, ni kan sluta läs...

Av takethisandthat - 16 februari 2017 18:34

Heeej! Ja, jag vet, ytterligare 2 månader har gått sedan jag bloggade, och jag vet att jag är sjuuukt dålig på det här med att uppdatera min blogg varje vecka, men jag känner verkligen inte att jag hinner. Det händer alltid så mycket i mitt liv så ja...

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards