takethisandthat

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av takethisandthat - 1 juli 2012 13:00

Hejhej!  

Igår var man först och tog en liten fika med bästaste mamsen :) Sedan bar det av till Gantofta för att träffa världens finaste kille, nämligen min pojkvän! [: hihi :D 
Mega mysig och underbar dag! 
Från klockan 12 till 22 hann vi med b.la godisätande, mysa, kolla tv, fixa Skype till mig, gå ut en lååång runda och ta en massa gulliga foto, sola, dansa i solskenet till bra musik mm. Ville att dagen skulle vara förevigt! 
Men tyvärr så gjorde den ju inte det :/ Och inte gör det saken bättre att han ska vara borta i 10 dagar om några veckor.. Kommer döööööö av saknad... Men får ha mycket att göra så slipper jag sakna honom. Typ åka till stranden varje dag ;) hahah, nej, men träffa mycket folk som jag trivs med och kanske åka runt lite själv i Skåne, om ingen annan kul person vill hänga med mig ? (: 


I vilket fall, imorgon börjar man jobba igen. Men sista veckan man behöver gå upp tidigt bara för att jobba ;) hehe. 
Sedan kan man ta det lugnt hela sommaren och bara göra lite vad man vill och känner för. Ska bli skööönt! :) 
Nä, nu tänkte jag se till att adda lite fler personer på Skype, annars känner jag mig forever alone xD, och kanske ta och käka något ;D 
Massvis med kramar! 
Och för er som vill adda mig på Skype... ----> beat.that1 




                   

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards