takethisandthat

Direktlänk till inlägg 9 juni 2015

'Cause my heart stops without you, there's something about you that makes me feel alive!

Av takethisandthat - 9 juni 2015 20:09

Hejhej alla goingar!


Andra dagen är nu officiellt avklarad på LSS-boendet. Yay, good job me! Det är lite kämpigt på grund av de uppgifter jag måste utföra för att hjälpa de som är boende där, menmen, jag håller tummarna för att det blir bättre desto fler dagar som går samt när jag klarat av de utbildningar som behövs :) Nu får jag ju inte uttala mig något om LSS-boendet, vare sig det berör vad jag gör eller vilka det är som är boende där/jobbar där. Det har att göra med sekretesslagen, därmed tänker jag hålla mig inom ramarna ^^ Jag kan åtminstone säga vart jag jobbar. Jag jobbar på LSS-boendet på Dalhem, tar 1;an dit, är så jäkla lat så jag inte orkar gå xD, och hittills så har det.. ja.. varit kämpigt som sagt. Det är kanske inte är det jobb jag satsar på i framtiden om jag säger så :P 


Nog om det. om några veckor får jag reda på hur det gick på tentan, och ärligt talat, förvånar inte mig om jag får IG. Det kändes inte alls bra när jag gjorde den i fredags.. Bara att uppnå 70 % för att få godkänt, det är sjukt. Alldeles för höga krav tycker jag. Jag klarade kanske av att samla ihop... 45-50 poäng max, när 58 poäng var godkänd-gränsen.. Så det blir väl omtenta den 18 augusti I guess... Inget jag ser fram emot. Har 33 dagar då jag verkligen kan plugga antingen hela dagen eller bara några timmar, annars så jobbar jag till kvällen och kommer då vara helt slutkörd. Men blir det omtenta så blir det väl det. Finns inget jag kan göra för att påverka det nu. Jag gjorde mitt bästa, pluggade mitt bästa inför tentan, och det är det som räknas :) 


Till helgen ska jag njuta av att vara ledig, då hela denna veckan är full av antingen jobb eller utbildning till jobb. Sedan blir det knappt något ledigt förrän om två veckor, och därefter så jobbar jag en jäkla massa 12 dagar i sträck.. Ingen ledighet där inte :( Om två veckor får jag dessutom se om jag och min fina pojke drar till ett spa eller liknande i några dagar. Hade behövts!! 


Uppdaterar er om någon vecka eller så, får se när jag får tid över! 
Kramis 

   

Tack mitt hjärta för att du orkar med mig de dagar då jag är a pain in the ass. Du betyder så mycket. Min stjärna i mörkret <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av takethisandthat - 25 februari 2018 20:10

Hej alla fina följare av denna tråkiga blogg som typ ingen säkert följer längre! ;)    Jag tänker sluta skriva hur länge det har gått sedan sista inlägget för jag vet redan att jag suger på att uppdatera, så... that's that helt enkelt, haha.  A...

Av takethisandthat - 28 juli 2017 11:39

Heeej alla fina där ute!   Jag såg att jag inte bloggat på snart 2 månader och kände därför att jag kanske behövde slänga in ett litet inlägg :) Men hörni, är det bara jag som tycker att tiden flyger iväg? Jag menar två månader, shiiiieet, haha! ...

Av takethisandthat - 31 maj 2017 16:58

Hejhej sötisar! Det har nu blivit slutet på maj och jag känner mig sååå vårtrött.. en del har hänt sedan sist.  (vilket det alltid har eftersom jag bloggar så sällan nu för tiden.. 😉) Jag och Krille har skaffat valp, bild kommer längre ner ...

Av takethisandthat - 2 april 2017 18:33

Hejhej!Jag vill redan nu varna för att detta inlägg kommer bli lite "deppigt" då jag känner att jag behöver få skriva av mig lite och bara släppa allt jag gått och funderat på ett tag nu. Så till er som inte orkar med deppiga inlägg, ni kan sluta läs...

Av takethisandthat - 16 februari 2017 18:34

Heeej! Ja, jag vet, ytterligare 2 månader har gått sedan jag bloggade, och jag vet att jag är sjuuukt dålig på det här med att uppdatera min blogg varje vecka, men jag känner verkligen inte att jag hinner. Det händer alltid så mycket i mitt liv så ja...

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards