takethisandthat

Direktlänk till inlägg 4 mars 2015

20 år, whopwhop!

Av takethisandthat - 4 mars 2015 17:44

Hellåj alla sötingar!

Nu är man minsann 20 år. Herregud vad tiden går fort! :) Känns som att jag fortfarande är 18 år, haha. Så nu räknas jag som "vuxen" då japp. Får betala vuxen biljett på buss och tåg, betala för att gå till tandläkaren och säkert en hel hög andra utgifter, bara för att jag är vuxen. Jahapp, kan ärligt talat säga att jag inte känner mig vuxen för fem öre. I själen så är jag fortfarande 15 år typ, kan vara hur barnslig, och säkert irriterande, som helst xD Menmen, denna 20 åringen har i alla fall haft en awsome 20 års dag. Dels i lördags, då det var en liten fest för mig och brorsan. Vi skulle egentligen blivit många, men det var en del som inte kunde i slutändan så... ^_^ Sedan kom ju såklart mormor och firade oss på söndagen. Enligt mig kunde dagen inte bli mycket bättre. Umgicks med familjen och hade det riktigt mysigt! :) 


För övrigt så ska jag ju börja träna snart med Selmish. Ska bli underbart! Behöver verkligen komma i form lite, och bygga upp muskler istället för fett x'D I princip allt godisätande försvinner även det också. Jag har satt ett mål för att inte äta godis förrän till sommaren. Det är några månader, men jag ska klara det! ^_^ För att bättra min hy i ansiktet så har jag även börjat med en dag, natt och rengöringskräm. Har hittills bara använt dag och rengöringskrämen, och jag veeeet, det tar inte bara någon vecka innan man ser en förändring, så jag antar att jag får ha lite tålamod! Vilket jag inte har mycket av i vanliga fall! 


Snart flyttar vi tillbaka till vår lägenhet, woohoo! Längtar något enormt! Saknar min säng, mitt skrivbord, vårt kök, mina fiskar, ja, allt faktiskt! Här känns det som att tiden segar sig fram... Jag pallar knappt plugga för vart ska jag hitta motivationen ifrån? You tell me! Så nästa fredag blir det till att flytta tillbaka allt vi tog med oss, och sedan så får jag äntligen sova i min efterlängtade säng igen!! Åhhh, take me to that date, plzzzzz :c


Nähäpp, nu hade jag tänkt käka lite kvällsmat med pojkvännen, som förmodligen kommer hem alldeles strax. Och sedan blir det väl plugg..... Bläh... Har ingen lust till det, menmen -.-' 

Pussar! 


                         

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av takethisandthat - 25 februari 2018 20:10

Hej alla fina följare av denna tråkiga blogg som typ ingen säkert följer längre! ;)    Jag tänker sluta skriva hur länge det har gått sedan sista inlägget för jag vet redan att jag suger på att uppdatera, så... that's that helt enkelt, haha.  A...

Av takethisandthat - 28 juli 2017 11:39

Heeej alla fina där ute!   Jag såg att jag inte bloggat på snart 2 månader och kände därför att jag kanske behövde slänga in ett litet inlägg :) Men hörni, är det bara jag som tycker att tiden flyger iväg? Jag menar två månader, shiiiieet, haha! ...

Av takethisandthat - 31 maj 2017 16:58

Hejhej sötisar! Det har nu blivit slutet på maj och jag känner mig sååå vårtrött.. en del har hänt sedan sist.  (vilket det alltid har eftersom jag bloggar så sällan nu för tiden.. 😉) Jag och Krille har skaffat valp, bild kommer längre ner ...

Av takethisandthat - 2 april 2017 18:33

Hejhej!Jag vill redan nu varna för att detta inlägg kommer bli lite "deppigt" då jag känner att jag behöver få skriva av mig lite och bara släppa allt jag gått och funderat på ett tag nu. Så till er som inte orkar med deppiga inlägg, ni kan sluta läs...

Av takethisandthat - 16 februari 2017 18:34

Heeej! Ja, jag vet, ytterligare 2 månader har gått sedan jag bloggade, och jag vet att jag är sjuuukt dålig på det här med att uppdatera min blogg varje vecka, men jag känner verkligen inte att jag hinner. Det händer alltid så mycket i mitt liv så ja...

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards