takethisandthat

Alla inlägg den 15 juli 2014

Av takethisandthat - 15 juli 2014 20:30

Hejsvejs alla sötisar!

Jag är såå dålig på att uppdatera, jag vet. Förlåt :(( Har varit mega stressigt de senaste veckorna. Köpt nya möbler, byggt ihop dem, köpt akvarium, fixat med det, en massa pappersarbete till AF etc etc. Plus att det jobbet i Malmö, som telefonförsäljare, det var inget för mig. Det sög verkligen. Jag hatar att jobba på provision, därför var jag kvar där i två dagar, och tjänade in en löjlig summa på 60 kronor. Så nu är det bara att söka vidare tills någon nappar och vill anställa. Som grädde på mosen kommer jag nog inte in på högskolan heller.... VÄLDIGT stor konkurrens. Min bror och pojkvän kom in, men jag... jag blev reserv.. på TRE utbildningar. Sick för fan.. Oh well, har en plan B, så är inte orolig ^-^ 


Jag vet att jag lovade att lägga upp bilder från bal och student. Här kommer några få, kunde tyvärr inte ta särskilt många då en viss person, som kallade sig min vän, fördärvade min kamera på baldagen och sedan vägrade betala en ny, så kunde bara ta några få foton i och med att kameran var helt söndrig... Menmen, vissa personer är inte värda att ha en som vän, simple as that :) I vilket fall, uppdaterar eventuellt på fredag, då fiskarna ska ner i akvariet och lite sånt :D Ska bli så fucking nice! 

Pusshaii <3


                             



Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards