takethisandthat

Alla inlägg den 29 december 2013

<3

Av takethisandthat - 29 december 2013 18:02

Hellåj!

Några galna dagar har passerat med min fina pojke [: Har fått honom till att spendera en jävla massa pengar de här senaste dagarna xD I'm so bad ^-^
För övrigt är han här till torsdag, sedan blir det eventuellt lan och plugg....... Inget jag ser fram emot. 
I julklapp fick jag bland annat kläder och pengar. Inte särskilt mycket att säga om det, var en mega mysig julafton som jag inte hade velat spendera någon annanstans. Mormor, du är världens bästa och endast MIN gudmor :* 
Men trots att man gjort en massa som får en på bra humör så kan jag inte förneka att tankarna snurrat runt, runt,runt och att jag saknar en person väldigt jävla mycket. Saknaden är så sjukt enorm, men jag vet att jag nu får ta konsekvenserna av min handling.. Livet är tufft ibland, men om du nu läser detta, du vet själv vem du är, så ska du veta att jag saknar dig så fucking mycket! Och jag hoppas att allting löser sig på något sätt längre fram för en vän som du är svår att hitta. Du betyder sjukt mycket för mig, glöm aldrig det! <3

Nu hade jag i alla fall tänkt mysa med min finis, och försöka ignorera humörsvängningarna osv. Poss! 





       

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards