takethisandthat

Direktlänk till inlägg 19 september 2013

What a wonderful world!

Av takethisandthat - 19 september 2013 13:12

Hellåj!
Jag vet, det är såååå jävla längesen jag bloggade! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det! Or not   Nä, skämt åsido, har haft mycket att göra. Läxor, utomlandsresan, och en massa annat    Sedan har ju skolan dragit igång på riktigt nu. Och när skolan har börjat dra igång så kommer automatiskt den där stressen om att hinna bli klar med uppgifter/läxor i tid. De säger ju oftast att andra året är värst i gymnasiet, men trean då? Den är nästan tredubbel så svår som tvåan! Men inte särskilt långt kvar. Snart är det lov, och efter det kommer det sista halvåret gå rätt snabbt. Det är min teori i alla fall (: 

För övrigt så har jag ju varit i Spanien. Det var helt underbart! Fast att det endast var en vecka så hann man med så himla mycket, men samtidigt så sprang tiden iväg. Det tog inte lång tid förrän man satt på flyget hem igen, besviken för att veckan gått så snabbt men ändå överlycklig och full med ny erfarenhet av hur det spanska samhället ser ut   Saker vi gjorde var bla. att besöka huvudstaden i området, Alméria, då vårt hotell låg en bit därifrån. Sedan undersökte vi området där vi bodde, solade, badade, käkade etc. Var även på en utflykt med samtliga svenskar som åkte med samma flygbolag och var bosatta i samma område. Den utflykten var till ett cowboyområde där det fanns en gammal cowboystad samt ett reservat för djur. Bl.a giraffer, flodhästar, brunbjörnar, lejon, tigrar etc etc.  Jag hade tänkt ladda upp några bilder redan när jag kom hem från Alméria, men det blev aldrig av xD Så längre ner kommer ni hitta några bilder ifrån Spanien! 


I helgen var man även uppe i fina Stockholm, med sin fina pojkvän :) Sista UA-träffen. (UA = Unga Allergiker) Var en riktigt mysig och lärorik helg, men samtidigt skönt att slippa hålla på med ett projekt sidan om när skolan tar så mycket tid. Från helgen finns där också några bilder, dock inga jag tagit själv. Tänkte därmed lägga upp några bilder från helgen och från idag på mig och finisen Selma :* 
Annars får jag se när jag bloggar nästa gång. Blir väl när jag har tid och lust (: 
Kramisar! 






ALMÉRIA - 2013 <3
                                                           

Selmiiish [: <3

 

UA - Från alla tre helger 
             

 
 
Ingen bild

-

5 oktober 2013 01:10

Var kommer din rosa bh från som du har på dig under den blåa tröjan? Kram!

takethisandthat

21 december 2013 19:12

Hej!
Jag tror att den är köpt på Gina Tricot, men är inte helt säker ;) Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av takethisandthat - 25 februari 2018 20:10

Hej alla fina följare av denna tråkiga blogg som typ ingen säkert följer längre! ;)    Jag tänker sluta skriva hur länge det har gått sedan sista inlägget för jag vet redan att jag suger på att uppdatera, så... that's that helt enkelt, haha.  A...

Av takethisandthat - 28 juli 2017 11:39

Heeej alla fina där ute!   Jag såg att jag inte bloggat på snart 2 månader och kände därför att jag kanske behövde slänga in ett litet inlägg :) Men hörni, är det bara jag som tycker att tiden flyger iväg? Jag menar två månader, shiiiieet, haha! ...

Av takethisandthat - 31 maj 2017 16:58

Hejhej sötisar! Det har nu blivit slutet på maj och jag känner mig sååå vårtrött.. en del har hänt sedan sist.  (vilket det alltid har eftersom jag bloggar så sällan nu för tiden.. 😉) Jag och Krille har skaffat valp, bild kommer längre ner ...

Av takethisandthat - 2 april 2017 18:33

Hejhej!Jag vill redan nu varna för att detta inlägg kommer bli lite "deppigt" då jag känner att jag behöver få skriva av mig lite och bara släppa allt jag gått och funderat på ett tag nu. Så till er som inte orkar med deppiga inlägg, ni kan sluta läs...

Av takethisandthat - 16 februari 2017 18:34

Heeej! Ja, jag vet, ytterligare 2 månader har gått sedan jag bloggade, och jag vet att jag är sjuuukt dålig på det här med att uppdatera min blogg varje vecka, men jag känner verkligen inte att jag hinner. Det händer alltid så mycket i mitt liv så ja...

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards