takethisandthat

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

30 Januari

Av takethisandthat - 30 januari 2013 14:41

Hejhejhej och en jävla massa hej! 


Känner mig just nu helt forever alone. Sitter i biblioteket på min skola och väntar på att min pojkvän ska sluta. Eftersom man slutade vid 1 så har jag hittills suttit och väntat i snart två timmar. Känns DRYGT! Men vad gör man inte för att träffa sin finis (: 
När han kommer hit, till min skola alltså xD, så blire plugg i något random ämne i ungefär 1-1.5 timme för att sedan dra hem och ta det extreeemt lugnt! Är så trött på skolan, dess plugg, läxor och allt. Känner bara för att strunta i exakt allt. Bara sluta plugga. Men, jag vet att om jag nu slutar plugga så kommer slutresultatet bli något jag inte förväntar mig. Därmed, pluggapluggaplugga! Ge järnet kan man säga :) 


Mitt Geografi prov gick sjukt bra! Känns verkligen som man kommer få ett C eller B. Men man vet aldrig, fast hoppas på det bästa, som man alltid ska göra, right? :p Övrigt när det kommer till prov och läxor så har jag inte ens påbörjat min franska läxa som är till fredag, men som egentligen var till dagens franska lektion. Jag, som är världens mest klantiga person, har slarvat bort mitt papper, där det stod en massa uppgifter och information till läxan... Så nu får man helt enkelt bortse från den läxan och fokusera på annat idag. Får eventuellt be min lärare om ett nytt papper imorgon... ^^ 


Annars så har mitt liv inte bjudit på särskilt mycket. Helt ärligt ingenting! Haha :D Bara plugg,plugg,plugg... Visst, jag fikade med Denise förra fredagen och träffade min pojkvän dagen efter, men annars så känns mitt liv bara så... tråkigt. Jag vill göra något meningsfullt! Inte endast gå i gymnasiet, utan arbeta! Få ny erfarenhet, tjäna pengar så man kan åka utomlands, köpa sig en dator etc. Pengar är inte allt, det är inte det jag syftar på, men man kan göra så mycket mer när man har pengar. Och jag saknar nog möjligheterna som är tillgängliga när man har pengar. Allt man kan göra, som man inte kan göra när man är... pank xD haha. Nä, mitt liv måste få lite livsglöd igen fan! :) 

I vilket fall, till helgen blir det eventuell speldag med bror, älskling , Måns och Fredde. Ska bli mega awsome om det blir av! :) Behöver göra annat om helgerna än att bara plugga... 
Nu tänkte jag i alla fall packa ihop mina grejer, försöka hitta en schysst lärare och fråga om något rum är ledigt som jag kan plugga i någon timme eller så ;D 

Ha det så sjukt bra.
Kraam.


Tumblr_m2l5bxhm2l1r5dgp2o1_500_large_large
Tumblr_mg4x8rt7pb1r46fnpo1_r1_400_large









 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av takethisandthat - 25 februari 2018 20:10

Hej alla fina följare av denna tråkiga blogg som typ ingen säkert följer längre! ;)    Jag tänker sluta skriva hur länge det har gått sedan sista inlägget för jag vet redan att jag suger på att uppdatera, så... that's that helt enkelt, haha.  A...

Av takethisandthat - 28 juli 2017 11:39

Heeej alla fina där ute!   Jag såg att jag inte bloggat på snart 2 månader och kände därför att jag kanske behövde slänga in ett litet inlägg :) Men hörni, är det bara jag som tycker att tiden flyger iväg? Jag menar två månader, shiiiieet, haha! ...

Av takethisandthat - 31 maj 2017 16:58

Hejhej sötisar! Det har nu blivit slutet på maj och jag känner mig sååå vårtrött.. en del har hänt sedan sist.  (vilket det alltid har eftersom jag bloggar så sällan nu för tiden.. 😉) Jag och Krille har skaffat valp, bild kommer längre ner ...

Av takethisandthat - 2 april 2017 18:33

Hejhej!Jag vill redan nu varna för att detta inlägg kommer bli lite "deppigt" då jag känner att jag behöver få skriva av mig lite och bara släppa allt jag gått och funderat på ett tag nu. Så till er som inte orkar med deppiga inlägg, ni kan sluta läs...

Av takethisandthat - 16 februari 2017 18:34

Heeej! Ja, jag vet, ytterligare 2 månader har gått sedan jag bloggade, och jag vet att jag är sjuuukt dålig på det här med att uppdatera min blogg varje vecka, men jag känner verkligen inte att jag hinner. Det händer alltid så mycket i mitt liv så ja...

Presentation


Tjena!

Denna blogg bjuder på en massa skojjiga inlägg. B.la. om känslor, min vardag, tankar etc.
Kommentera får ni mer än gärna göra, dock seriösa kommentarer!
Peace out ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards